Navigatie

F.A.Q.  Veelgestelde vragen
 

Welke maat heeft mijn kat of hond? 
Op de site staat bij het product een maat vermeldt van desbetreffend product. Bij twijfel mag je altijd bellen of mailen voor meer informatie.
 

Als de halsband niet past, mag ik dan ruilen?
Ja, mits het product (indien mogelijk) in de originele verpakking zit en er nog tiptop uit ziet, kan dat. Mail mij zo snel mogelijk als het product niet goed is, dan kijk ik of het in een andere maat beschikbaar is of dat je liever iets anders uitzoekt. Vergeet in de correspondentie niet om je ordernummer te noemen. Let op: de eventuele meerprijs kosten zijn voor jou.
Zie ook de pagina Ruilen of retour.
 

Het gekochte kattenhalsbandje is stuk gegaan, kan ik mijn geld terugkrijgen?
Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
De garantie op kattenhalsbanden is 6 maanden. Iedere kat is anders en de ene kat maakt een halsbandjes snel stuk die bij een andere kat wellicht jaren mee gaat.
Zie ook de pagina Klachten & Garantie.


Het gekochte kattenspeeltje is stuk gegaan, kan ik mijn geld terugkrijgen?
Nee. Op kattenspeelgoed zit geen garantie, iedere kat is anders en de ene kat maakt speeltjes direct stuk die bij een andere kat wellicht jaren mee gaat. Je dient toezicht te houden op jouw kat om te voorkomen dat er stukjes worden afgebeten en opgegeten. Ook ben je ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor de veiligheid van jouw eigen kat dus haal kapotte speeltjes direct weg.
Zie ook de pagina Klachten & Garantie.
 

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis? 
Binnen Nederland probeer ik jouw bestelling binnen 2 werkdagen te laten bezorgen, mits het artikel op voorraad is. PostNL bezorgt brieven en brievenbuspakjes binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur. 
Heb je een artikel besteld dat niet op voorraad is dan moet je rekening houden met een levertijd van ca. 10 werkdagen. Ik moet dan namelijk het artikel bij BOBBY bestellen en dat duurt altijd even.
Orders die naar het buitenland worden gestuurd hebben meestal 5 werkdagen nodig om afgeleverd te worden.
 

Hoe hoog zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland zijn de verzendkosten voor pakketten standaard €5,85. Deze vervallen bij orders boven de €49,-  Als je een klein product besteld dat door de brievenbus past, verstuur ik deze als PostNL brievenbuspakje*. Je betaalt dan €3,50 voor de verzending. 
Verzendingen naar andere landen gaan in overleg. Afhankelijk van het gewicht en de grootte van het pakket zoek ik de goedkoopste verzendoptie in overleg met de koper.

* verzending met Track&Trace. Dit geschiedt op eigen risico.


Hoe kan ik Kittycats.nl bereiken?
Kittycats.nl is het makkelijkste te bereiken via het contact formulier of via de e-mail.  E-mails beantwoord ik doorgaans binnen 24 uur. Je kunt vragen m.b.t. orders het beste op de mail te zetten. Vergeet niet je ordernummer te vermelden in e-mails met vragen m.b.t. je order. Ik kan je vraag dan eerder beantwoorden. 
 

Het product dat ik wil kopen is uitverkocht, wat nu?
Wil je een artikel bestellen dat reeds is uitverkocht, dan kan dat natuurlijk! Mail mij welk product je wilt en in welke maat. Kittycats.nl informeert je dan of het product nog te bestellen is en wanneer het product wordt verwacht.
Let op, producten uit de SALE gaan uit de collectie en zijn dus niet na te bestellen.
 

Ik heb een leuk product gezien in de BOBBY.fr catalogus, kan ik dat bestellen?
Ja, dat kan. Wil je een artikel bestellen dat je in de BOBBY.fr catalogus hebt gezien, dan kan dat natuurlijk! Mail mij welk product je wilt en in welke maat. Kittycats.nl informeert je dan of het product nog te bestellen is en wanneer het product wordt verwacht. Artikelen op bestelling dienen wel vooraf te worden betaald.
 

Ik zoek een product, maar je hebt het niet in het assortiment!
Mail
mij! Ik ben altijd benieuwd naar tips om mijn assortiment verder uit te breiden. Heb je ergens iets leuks gespot maar is het nergens in de buurt te krijgen? Laat het mij weten en ik ga kijken of  het mogelijk iets voor mijn winkel is!

© 2011 - 2017 Kittycats.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie